Нови портал који ће корисницима омогућити да преузму рачун и плате га онлајн и пре него што им стигне на адресу – Увид у рачун, доступан је од 1. новембра, свим корисницима, саопштили су из Електропривреде Србије.
Нови портал који ће корисницима омогућити да преузму рачун и плате га онлајн и пре него што им стигне на адресу – Увид у рачун, доступан је од 1. новембра, свим корисницима, саопштили су из Електропривреде Србије. До краја године најављују и могућност рекламације преко портала, а почетком следеће мобилну апликацију.
Е-рачун и плаћање на сајту уместо у пословници је новина коју корисници могу да користе од данас, најавили су из ЕПС-а, а кажу да ће то олакшати плаћање рачуна за струју домаћинствима и малим купцима електричне енергије.
Увид у рачун је портал за који кажу да ће им омогућити да преузму рачун онлајн и верују да ће им то олакшати електронско плаћање.
Покретањем новог, савременог и ефикасног електронског сервиса, Акционарско друштво Електропривреда Србије унапређује пословање, развија нове услуге и побољшава квалитет постојећих сервиса за купце електричне енергије. Домаћинства и мали купци сада ће имати брз и једноставан приступ е-рачуну одмах по формирању месечног задужења, пре штампања и дистрибуције уобичајеном поштом. Додатне функције портала омогућавају увид у архиву рачуна и уплата из претходне три године, као и детаљан преглед потрошње по зонама и тарифама. Само коришћење портала биће једноставно, као и процес регистрације и пријаве – наводе из ЕПС-а.
Корисници који буду користили нови портал моћи ће, истичу, безбедно и брзо електронски да плате рачун, без одласка до пословнице, а на располагању им је систем за инстант плаћања (ИПС скенирај) и плаћање платним картицама Дина, Виса и МастерЦард.
Новина је и да ће корисници портала преко једног налога моћи да прегледају и електронски плате рачуне за више мерних места у различитим регионалним подручјима Републике Србије. Активирањем јединственог портала са радом ће престати досадашњи регионални портали, а њихови корисници ће регистрацијом на нови портал добити приступ технички унапређеној верзији са новим корисничким функцијама – додају у саопштењу.
Новине које најављују до краја године су могућност приговора, односно рекламације на рачун онлајн, а почетком 2024. године кажу да ће активирати мобилну апликацију Увид у рачун, која ће додатно убрзати процес плаћања ових месечних дажбина.
Извор:juznevesti.com
Аутор:Јована Стојановић